يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Sunday, 28 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۸۲۲۶
تاریخ انتشار : ۳۱ : ۰۷ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۵
 

 

دیباچه: مهدی یغمایی، خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ پس از انتشار سومین آلبوم رسمی‌اش با نام «چمدان تو» در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما اعلام کرد: تهیه‌کننده آلبوم «چمدان تو» سپهر ساحلی، و مدیر برنامه من آقای علی برکت هستند که طبق برنامه‌ریزی‌هایشان قرار است بعد از ماه رمضان کنسرت‌هایی را داشته باشیم.

یغمایی در توضیح خبر کنسرت‌هایش به ضرورت کنسرت‌های پس از آلبوم اشاره می‌کند و می‌گوید که این خیلی طبیعی است وقتی یک تهیه‌کننده روی یک آلبوم سرمایه‌گذاری می‌کند و قرارداد می‌بندد، به برگزاری کنسرت‌های بعد از آلبوم مخصوصا کنسرت‌هاییکه قرار است در تهران برگزار شود فکر می‌کند و روی آن حساب می‌کند چون همانطور که می‌دانید انتشار آلبوم در ایران اصلا به صرفه نیست و تهیه‌کنندگان نگاهشان به کنسرت‌هایی است که بعد از انتشار آلبوم برگزار می‌شود.

داور برنامه شب‌کوک در این باره اضافه می‌کند: من هم از این قاعده مستثنی نیستم و قرارداد کنسرت‌های تهران روی این آلبوم هست و ان‌شاء‌اله بعد از ماه مبارک رمضان کنسرت‌های تهران برگزار می‌شود.

وی درباره اوضاع نامساعد شهرستان‌ها برای برگزاری کنسرت، ضمن اشاره به لغو کنسرت‌ها تاکید کرد: خود من روز سوم خردادماه در شهر خودم یعنی شاهرود کنسرت داشتم، برگزار شد و استقبال هم بد نبود ولی فقط می‌توانم بگویم «بد نبود» چون قبلش کنسرت بنیامین بهادری در شاهرود لغو شده بود و این نشان می‌دهد که فضای کنسرت در شهرستان باید متحول شود. مقداری دست‌و‌دلمان برای کنسرت گذاشتن در شهرستان‌ها می‌لرزد ولی امیدوار هستم و سعی می‌کنم انرژی مثبت بدهم.

مهدی یغمایی ادامه داد: امیدوار هستم مردم در شهرستان‌ها آلبوم مرا بشنوند و دوست داشته باشند و قطعاتی را که شنیده‌اند بتوانند با اجرای زنده بنده ببینند.

این خواننده و آهنگساز با اشاره به شهرستان‌هایی که قرار در آنها کنسرت برگزار کند توضیح داد: از سوی شهرهای ساری، بندرعباس، خراسان شمالی، جنوبی و چند شهر دیگر پیشنهادهایی به ما شده که در حال برنامه‌ریزی‌های آن هستیم و به‌زودی زمان و مکان این اجراها قطعی می‌شود.

یغمایی همچنین خبر داد که احتمال دارد در تالار وحدت کنسرت آپلاگد با سازهای کاملا آکوستیک برگزار کند و این کنسرت بسیار برایش اهمیت دارد چرا که فضا و ساز الکترونیک در آن به کار نمی‌رود.

این آهنگساز درباره تاریخ و زمان کنسرت در تالار وحدت گفت: هنوز زمان و تاریخ مشخصی به من اعلام نکرده‌اند و درحال انجام دادن کارهایش هستند و به محض اینکه تهیه‌کننده آن را اعلام کند ما تمرین‌ها را به صورت فشرده آغاز می‌کنیم که خودمان را به این کنسرت برسانیم. ولی بعد از کنسرت تالار وحدت، بقیه اجراهایم در سالن میلاد نمایشگاه خواهد بود.

v19cbe869c8101483d8eead15b54fb63a9
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

تیراندازی با همان ۴ سهمیه به المپیک می‌رود/ روند افت « جواد فروغی » بعد از بازی‌های المپیک توکیو ادامه دارد

۱۲:۱۸  -  ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در گفتگو با دیباچه؛

فضای آموزش طنز در کشور بسیار ضعیف است

۱۱:۲۵  -  ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاپیتان تیم فوتبال خاتون بم در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

قهرمانی تیم، در نبود ملیکا محمدی برایمان تلخ شد | رقبا همه از تیم‌های با اصالت فوتبال بودند

۱۱:۵۷  -  ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با رئیس موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس

یکی از چشم انداز‌های میان مدت موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس، راه اندازی فرودگاه صحرای طبس است

۱۴:۳۲  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳